veelgestelde-vragen

Meest voorkomende vragen

Heeft u een vraag die hier niet beantwoordt is kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Een order wijzigen is geen probleem, tenzij de order al reeds verwerkt is, verzend klaar staat en ingeboekt is door de transporteur.
Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via de klantenservice op Whatsapp: +31 (0)6 44 829 525 of neem buiten openingstijden contact met ons op via mail: info@fietscorner.nl

    Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Als het pakket al verzonden is dan kun je de bestelling niet meer annuleren. Bij ontvangst zou je het pakket moeten retourneren. Neem hiervoor rechtstreeks contact met ons op via de klantenservice. Is je order nog niet verwerkt kunnen wij hem natuurlijk annuleren.

    Wat is de huidige status van mijn bestelling?

    Je ontvangt van ons eerst een betalingsbevestiging per e mail, daarna staat je bestelling op “in behandeling”, vervolgens als het pakket klaar staat om verzonden te worden ontvang je vanzelf een mail van ons met de “track & trace” code.

    Mijn bestelling is defect, incompleet of beschadigd. Wat nu?

    Neem eerst contact op met onze klantenservice zodat er een passende oplossing gemaakt kan worden.

    Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    In onze webshop kun je gebruik maken van onder andere iDeal, Credit Card, PayPal, ING Homepay én je kunt er ook voor kiezen je bestelling te betalen via een bankoverboeking. Let er wel op dat de verwerking van de betaling langer duurt als je per bankoverboeking de factuur voldoet.
    Meer informatie is te vinden op de betaalmethode pagina.

    Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

    De levertijd bedraagt gemiddeld 1-2 werkdagen. Doorgaans worden alle bestellingen die voor 14:00 gedaan zijn dezelfde dag nog verstuurd, mits de artikelen op voorraad zijn. Als het product langere tijd niet op voorraad is dan wordt je daar direct per mail over geïnformeerd.

    Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

    Op de retouren pagina kun je terug vinden hoe deze procedure gemakkelijk verwerkt wordt.

    Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

    fietscorner.nl is onderdeel van van Hoogstraten Fietscorner. Wij hebben een grote winkel in Venlo (limburg, vlak bij de duitse grens) waar je terecht kunt voor kleding, accessoires, nieuwe en gebruikte fietsen maar ook voor onderhoud, reparaties en product advies.

    Ik ben op zoek naar een specifiek artikel of onderdeel, maar ik kan het niet vinden op jullie website.

    Er is een hele grote kans dat wij het gezochte onderdeel toch kunnen leveren voor een scherpe prijs.
    Neem gerust contact op met onze klantenservice zodat we je snel verder kunnen helpen. Op zoek naar een specifiek onderdeel voor je fiets? Vergeet dan niet het type, bouwjaar en eventueel framenummer te vermelden.